8 Şubat 2013 Cuma

Seksi İç Çamaşır Resimleri

















































Seksi iç giyim modellerinden Heather Shanholtz ile yapılmış bir röportaja yer veriyoruz:

Bitmemiş Man ekibi güzel ve çok aşağı toprak Heather Shanholtz görüşme fırsatı vardı. Ben bizim okuyucu tamamen bu yazı okuyun ve sadece resimlere bakmak olmaz eminim.
Bitmemiş Adam: Bitmemiş Man Heather görüşme fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz. Öyleyse neden biraz kendiniz hakkında ve ilk modelleme bulaştırdın okuyucularımıza söylemiyorsun?
Heather Shanholtz: Ben yaklaşık 6 yıl önce modelleme girdim. Maxim'in Espanol, Amerikan Eğrileri (4 kez), kas Mag, Planet Muscle, Ultimate MMA ve diğerleri özellikli beri. Ben de DTF MMA (Aşağı Mücadele) adlı yeni bir MMA giyim hattı için bir konuşmacı model değilim. Vücut tarayıcıları gelen havalimanlarında yolcuların gizliliğini korumaya odaklanmış bir şirket - Ben de Uçan Pasties temsil eder.
UM: Hangi işler size geçmişte modelleme, tuttu önce?
Heather: Ben diğerleri arasında bir şef, avukat, ofis yöneticisi, inşaat mühendisi oldum.
UM: Eğer yaşadığınız en kötü iş?
Heather: Telemarketer
UM: Ughh, ben telemarketers nefret ediyorum. Eğer tercih modelleme belirli bir tarzı var mı? (Yani iç çamaşırı, moda, sanat, vb)
Heather: İç çamaşır, ben kendi derimin içinde rahat hissediyorum.

UM: Eğer geçmişte herhangi bir modelleme yarışmalar mı girdiniz?
Heather: Evet ama ben artık onlarla uğraşma böylece zaman kaybı olarak görüyorum.
UM: Eğer özellikli oldum en büyük dergilerinden bazıları nelerdir?
Heather: Maxim Espanol & Muscle Mag.
UM: fırsatı geldiyse, Playboy dergisi için modellik yapar mısın?
Heather: Hayır
UM: Sana bazı reklamlarda özellikli olmuştur duydum. Senin ilgi davranıyor mu?
Heather: Ben yani evet içine alıyorum bir şeydir.

UM: siz siz yapabilirsiniz sürece modelleme planlıyor musunuz? Ne bundan beş yıl yapıyor olmak istiyorum?
Heather: zaman tanır, ancak gelecek için benim tüm kişileri almak ve kendi mayo çizgi veya kendi modelleme ve yetenek ajansı için bunları kullanmak istiyorum sürece ben modelleme olacak.
UM: Eğer açık hava etkinlikleri bir sürü olsun bu spor, yürüyüş, yüzme, vb musunuz?
Heather: Ben silah aralığı, skydive, paintball, jet ski, su kayağı gitmek ister. Ben çok aktif değilim, ben bile benim motosiklet ehliyetine sahiptir.
UM: Tanrım, bir motosiklet sürmek seksi bir kız. Nihai yakalamak. Çok zinde görünüyorsun ama sadece domuz kez dışarı olmalıdır. Mutlak favori yemeği nedir?
Heather: baharatlı bir şey! Ben hemen her şeyi sıcak sosu ekleyin.

UM: Ve ne sıklıkla egzersiz yapmak?
Heather: Dört kez bir hafta
UM: Eğer herhangi bir plastik cerrahi geçirdiniz mi? Merak etmeyin, bizim takım sırları tutmak iyidir.
Heather: Ben bir kaç şey yaptık yaşadım
UM: Hangi sanatçı mp3 çalarınızda bulunabilir?
Heather: Lil Wayne, Rick Ross, Roscoe Dash, Gorilla Zoe, Yung Joc.

UM: En sevdiğiniz filmlerin birkaç nelerdir?
Heather: Lose Nothing, o benim her zaman favorim. Ayrıca, Teksas Katliamı. Ben komedi ve korku içine büyüğüm.
UM: Eğer iş için yolda ne sıklıkta?
Heather: Ben yolculuk geri alıyorum ama Miami taşındıktan beri burada oldukça meşgul kaldı ettik. Ben daha sonra Hong Kong bu yıl için planlıyorum bir yolculuk var.

UM: Ne anda sürücü ve Hayalinizdeki araba nedir ki?
Heather: Mercedes SLK 350 Ben bir Porsche Panamera bir gün kendi isterim.
UM: bayan yanı arabalarda bir tadı vardır. Bildiğiniz gibi Eh, bizim okuyucu çoğu erkek. Onlar devam edin ve onların adına onlara sormak gerekir, böylece bir kaç soru hakkında merak için gidiyoruz. Beni tokatlamaya etmeyin! Şu anda bekar mısın?
Heather: I am
UM: Bir adam ile bir tarih üzerine gittiğinizde, ne daha önemli - kişilik ya da görünüyor?
Heather: Def. kişiliği, her zaman solmaz görünüyor.

UM: Bu damat aşağı gelince, mumlu traş veya iyi kesilmiş?

Heather: Ben lazer yaptırdım.

UM: Cool, ben de öyle düşünüyorum. Bir adam da orada halledilir olmalı? Yoksa bir mağara adamı tercih edersiniz?

Heather: Mağara erkekler tarih öncesi çağlardan içindir.

UM: Anlaştık. Yani, bize bazı adamların Flesh Işık denilen bizim kullanışlı oyuncak var. Sen yolda "yoldaşları" var mı?

Heather: LOL! Bir kaç
UM: Pheww, burası sıcak oluyor. Ne adam ayaklarınızı yerden kesen yapmak zorunda?

Heather: O histerik komik, maceracı ve spontan olmak zorundadır.

UM: Ben arıyorum histerik komik olduğumu hariç Hey bu adam bana benziyor. Bu yüzden
yiyecek ve seks hiç karışık olmalı?
Heather: Evet, ne bağlı.
UM: Ve gıda konuşma - çikolata ya seks?
Heather: Def. seks şey onu yener.
UM: Ben burada sıcak başlamıştı bahsetti mi? Adlı konuyu değiştirelim. Konu açılmışken,
Lisesi'nde sevdiğiniz ve en sevdiğiniz ders?
Heather: Matematik ve Tarih

UM: Hiç yoğun programı ile arkadaşlarınızla dansa gitmek?

Heather: Evet. Ben çeşitli mekanları ve kulüpleri için olayları tanıtmanıza yardımcı olacak para alıyorum bu yüzden işleri barındıran bir sürü almak.

UM: Aileniz ve arkadaşlarınızla sizin ve kariyer destekleyici olmuştur?

Heather: Tabii ki! Annem benim # 1 fan!
UM: Sana bir dövme var olduğunu görüyoruz. Bunun arkasında özel bir anlam ve daha alma konusunda herhangi bir planları var mı

Heather: Aslında 4 var. Benim ayak bileği, kalça üzerinde, bel, ve benim alt dudak iç. Benim dudak dövme en anlamı vardır. En iyi arkadaşım ve ben dışarı gitti ve aldım. Mine "Biz Live" ve onun "Like This" biz yanyana durmak zaman "Biz Bu Live Like" diyor diyor.
UM: Hangi kadın modeli size bakmak ve saygı bir sürü var?

Heather: Tahiti Cora o benim gibi bir dolandırıcı var.

UM: modelleme iş kolay bir değil. Iş için yeni modeller için herhangi bir ipucu?
Heather: Ağ ve iş arazi için kutunun dışında düşünmek. Iyi fotoğrafçılar ile iyi bir ajans ve çalışmaları ile giriş yapın. Miktar üzerinden kalitesi.
UM: sana ve senin favori tatil yerinde kaç ülkede seyahat ettim? Kesinlikle Kanada'da Vancouver, BC kontrol etmelisiniz. Bitmemiş Man ekibi bulunduğu İşte haha ​​bulunuyor.

Heather: Ben Vancouver kontrol etmek isterdim! Ben İzlanda, Porto Riko, Kosta Rika, Meksika, St Maarten, St Thomas, Bahamalar, ve Jamaika için oldum. İzlanda tarafından çok iyi oldu!

UM: senin hayranları için söylemek istedikleriniz?

Heather: Lütfen destek için teşekkür ederiz!! Bana her zaman yazmak için çekinmeyin: Po Box 371459, Miami, FL 33137.
Biz onu bir süre için Heather teşekkür ediyor ve onu modellik kariyerine onu sürekli başarı diliyoruz. Ayrıca Twitter Heather izleyin ve onun web Heather Shanholtz kontrol edebilirsiniz.




<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/aMWiRPclAO0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

http://youtu.be/aMWiRPclAO0

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil